onsdag 29 september 2010

Spruta i knä.

Idag var jag på Rematologen på sjukhuset och var där i drygt 1,5 timme. Blev inte så mycket klokare men fick veta att jag har reumatism, nån grad och på något vis, dom visste bara inte vad. Dom klämde på alla leder och jag fick göra färgseendetest. Testet lyckades jag med så jag får äta malariatabletter för mina leder och se om de blir bättre. Men, denna sjukhusvistelse slutade på  britsen och en spruta i knä. Något som gör att jag knappt kan gå nu. Det gjorde så sjukt ont så jag trodde att jag skulle avlida där på sängen. Det sprängdes under knäskålen men nu är det gjort!
Sprutan resulterade i att jag inte får lira nå innebandy på några dagar, i bästa fall kan jag kanske spela imorrn men det tvivlar jag på. Kryckor nu - match imorrn? Rimmar inte så bra men vi får se. Kanske blir premiären för mig på söndag när vi spelar hemma.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på One Tree Hill och invänta tills jag ska till stan.

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar