söndag 23 januari 2011



Sitter med Doris, (ja jag vet.. Hon byter namn hela tiden våran lilla katt.. men jag tror vi har det nu. Eller så får hon heta Dolly-Doris) och ser på handboll denna söndagkväll. Idag på dagen har jag och Daniel hunnit plugga, tittat på ett hus, nej, blir inget köp!, varit på herrarnas innebandy match och varit på middag hos min mamma och pappa. Daniel sitter och pluggar matte i köket medans jag sitter här ensam. Tur jag har en kopp te och en chokladboll.


En underbar känsla har gått in i min kropp. Jag vill plugga och tyckte att det var skit kul idagmed lite ekonomi. Har även hittat en utbildning som jag tror ja vill gå senare i år.. Om jag hinner klar med det jag påbörjat. Men vi får se. Daniel ska ha ett jobb också!

Nu måste jag se på handbollen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar