lördag 7 maj 2011

När jag var ute och gick i morse så funderade jag på några saker. Kan göra en lista..

  • Som par ska man inte ha samma overall på sig när är ute och går. Kan vara det fulaste som finns!
  • Har man en stor och fläskig bil så behöver man inte ha stoneface. Alla vet ändå hur mycke lån det är på den.
  • Stavgång är helt underskattat!
  • Folk är helt galna när dom ska till återvinningen. Höll på bli påkörd av en bil när jag gick över vägen.. På ett övergångställe!
Var säkert ännu mer men jag är för trött för att tänka. Har varit hos mamma och pappa hela dagen och Doris har varit ute lika länge. Hon ligger som klubbad här brevid mig.
Själv har jag vägt mig efter 5 dagar med GI och kan tala om att de har gett resultat. Vågen visade -2,3 kg. På 5 dagar!! Helt underbart.

Nu ska jag se på ett Greys avsnitt och vänta på att Daniel ska komma hem. Hinner förmodligen somna innan.

Sov Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar