onsdag 27 juli 2011


Då är jag sjukskriven, för första gången i mitt liv och på grund av njurbäckensinflamation.
Haft ont i ryggslutet sen i fredagseftermiddag men trodde att jag suttit snett på jobbet så jag har inte tänkt mer på de. Har duschat varmt och haft värme på men inget har blivit bättre.
Fick 38.8 graders feber igår morse och låg och skaka av köld igår när Daniel for på jobbet. Ringde både vårdcentralen och 1177 och fick en tid runt 15.30. 17.15 var jag på akuten och skulle träffa Infektionsjour. Hon fråga om jag ville ligga kvar eller åka hem, och jag svara, bara jag blir bra spelar de ingen roll.
Tack och lov fick jag åka hem så jag var hemma vid 20.00 efter antibiotika i dropp och provtagning och sånt. Ska upp senare idag på röntgen och får då även veta hur länge jag blir sjukskriven.
Det var min snesittning de!

Ha en bra dag!




1 kommentar: