lördag 6 augusti 2011

Vi har pratat om att göra en stor vägghäng hylla på ena väggen i vardagsrummet där vi kan ha alla böcker på. Igår när jag kom hem från jobbet fick jag höra av Daniel att hans pappa hade 2 gavlar och han köpt dom här i stan på en affär så sagt och gjort så hoppade vi in i bilen och drog iväg. Tyvärr så var dom slut men då kom vi på att vi kunde bygga våran egen med alla gavlar. Blev att köpa hyllplan och färg och dra iväg till Håknäs där det blev både de ena och de andra. Först..

..Kapa av 10cm från den 30cm breda hyllan, sedan..

..Kapa till hyllplanen i rätta måtten. Blev även att göra "skåror" så dom ligger bättre på gavlarna. Efter det..

..Hem och måla, i badrummet, så vi kunde stänga dörren och skydda dom från en ev. kattattack. Tillslut.. 

..Fick vi upp allt på väggen. Nu ska det bara få ligga och vila till sig över natten och imorgon får jag börja fylla den! Jag är så grymt nöjd! =)


Nu ska jag slappa framför tvn ett tag!
Sov Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar