tisdag 27 september 2011



Min lilla stackare..
Sitter på jobbet och tar det lugnt. Slutar om ca. 1,5 timme och ska då försöka ta mig hem ganska fort.
Min kusin Frida fyller år idag, Stort grattis!! Ska dit efter middagen, jag iallfall, får se om Daniel känner sig piggare idag från sin förkylning eller om han stannar hemma med Vera. Hon kanske får följa med ändå, kan tänka mig att det är bl.a därför jag är bjuden. Haha..

Har börjat få en inblick hur det är att ha barn. Dom ska vara med överallt, kan inte vara själv, man ska veta när dom vill kissa osv. Men man kan inte ta ifrån att det är väldigt mysigt! :)

Om Vera kunde bli snäll mot Doris så skulle jag bli glad. Det gör så ont i mattehjärtat när hon ställer sig och skäller på Doris, bara för att hon inte vill leka. Fy! Hoppas dom blir vänner snart!

Nu ska jag fortsätta jobba! :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar