onsdag 26 oktober 2011



Har suttit sen jag kom hem från jobbet och jobbat med veckans inlämningsuppgift och insåg att jag har prov om 2 veckor på hela boken.. Jippi!! Hoppas jag klarar det! =)

Annars så rullar allt på. Imorgon kommer någar av Uppsalaborna upp och på fredag är det begravning av farfar. Tänk att det redan gått 4 veckor! Fy vad tråkigt det är att det är såna här gånger, vid tråkigheter, som man tar tid och träffas. Hela släkten. Konstigt men sant..

Har även börjat få ont i knät igen.. Cystan som är och hälsar på igen kanske? Ska avvakta ett tag och seom de bli bättre annars ska jag ringa och se om jag kan få träffa någon läkare. Kanske blir som förra gången jag var på Vårdcentralen med min cysta..
-"Jag har ont i knävecket.. " Hon tittar på datorn och vänder sig sedan mot mig och frågar
"-Vart sitter knävecket? Är det här?" Och pekar axeln..


Ha en bra kväll.

2 kommentarer:

  1. Va fan visset de inte ens va knävecket var ska man fan inte jobba på vårdcentral heller!

    SvaraRadera
  2. Haha.. Nej, de ska man inte :P

    SvaraRadera