söndag 6 november 2011

Sven Gunnar Andreas Nygren


Igår var jag och pappa och några fler från släkten i kyrkan. Det var otroligt mycket folk där. Och alla hade mist någon anhörig. Farfars namn kom bland dom 3 sista. Sven Gunnar Andreas Nygren.
Det är min farfar det!

Efter det blev det fika hos farmor och vid 9 tog vi bilen över till Obbola och min kusin Frida. Även min faster och farbror var där. Väldigt mysigt!

Matchen gick bra och vi vann med 8-6. Jag tycker personligen att det gick väldigt bra för mig men fick bara med mig ett ass. Alltid något. En vinst är ju alltid en vinst! =)

Nu har jag tänt ett ljus för dom älskade jag har tappat här i livet och ska tänka lite extra på dom.
Blir en lugn kväll annars och imorgon kommer Frida med sina busar hit på middag.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar