onsdag 6 februari 2013

Tillbaka..



Ska ge det ett försök till att komma igång här igen. Har hållit på med min viktnedresa sedan i slutet av augisti ifjol och lyckats minska -16.6 kg. Mycket kan man tycka men än är jag inte i mål. Mitt mål är -24kg till mars men jag tror att jag får flytta fram den tiden lite då jag stått still ett tag.
Jag är ialla fall grymt  nöjd över att jag klarat detta själv och ska peppa mig så jag kommer i mål!

Annars då.. Jobbar kvar på Tidningstjänst (Manpower) men har även fått jobb på Holmsund Spelbod. Jobbar alltså sjukt mycket just nu och har inte så mycket tid till annat men de lönar sig förmodligen sen. Vi försöker hitta oss ett annat hem så vi får flytta ifrån våran lägenhet. Älskar lägenheten men inte Bostaden. Håller tummarna på att det perfekta lilla huset snart dyker upp i famnen på oss.

Nu ska jag fortsätta jobba =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar