fredag 1 oktober 2010

Första oktober idag och jag har gjort lite höst här hemma. Bytt gardiner, planterat om blommor och städat. Känns bra att det är rent och fint nu när vi ska ha främmande ikväll. Till middag blir det Daniels kycklingrullar och sallad och  jag funderar på fruktsallad till efterrätt. Mums!

Jag fick ett sms idag från Jotex, paketet hade kommit. När jag cyklade och handla så hämtade jag de. Jag trodde inte att de skulle vara så stort som de var. Det bröt till och med sönder min pakethållare. Hahaha..! Men nu har jag nya julgardiner och mamma har en hel låda med massa nyga grejer.
Tyvärr har jag ingen kamera hemma så jag kan inte ta kort på våra nya gardiner och, förresten, jag köpte en ny kruka idag. en hängade. Vi har så många blommor så alla ryms inte stående i fönstret så nån måste hänga.
Holmsund Blommor har fått jätte fina grejer nu, så man behöver inte in till stan för att köpa presenter.




Dags att duscha.

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar