tisdag 26 oktober 2010


Natten gick väldigt bra med Elvis, för mig ialla fall. Vaknade någon gång på morgonsidan när Elvis gick emellan mig och Daniel. Tydligen så hade han varit lite mer på Daniel, som gick upp någon gång i morse och gav han mat. Men han har inte skrikit eller kraffsat något. För det mesta så är han superduper kelig och vill gossa hela tiden. Vi måste bara få han att gå på lådan igen, han är ju van att kunna kissa ute.

Annars idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag har sökt massa jobb i Uppsala nu på morgonen och jag har ringt nå VVS-företag här i Umeå men utan lycka. För det mesta är dom bortresta dom som har koll på de där. Snart så tror jag att vi ska följa med emil ioch titta på nån lägenhet som han står i kö på här i Holmsund. Så de är väl bäst att gå och klä sig och fräscha upp sig.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar