fredag 29 oktober 2010

Lite grann om gårdagen.

Igår var vi då på IKEA. Detta älskade IKEA. Kan tyvärr inte skriva allt som vi köpte för det är massa julklappar men lite kan jag säga. Till oss blev de nå grytor, ljus (såklart!), servetter( också såklart!), en jätte fin skål och nå frukostskålar. Blev även en till pall och överkast också. Annars så köpte vi nog bara julklappar.



Igår, hela dagen, hade jag fruktansvärt ont i mina ben och underarmar fram till fingerspetsarna. Vet inte om det är min reumatism som påminner sig eller vad det är. Har i alla fall lika ont i armarna idag. Blir så less på det för jag vill inte ha ont. Dessutom så har vi övernattning med laget i natt och jag har ingen maddrass. Jag var hundra på att mamma och pappa skulle ha men så var det inte. Så de blir nog en natt hemma för mig trots allt.

Idag på morgonen har jag varit duktig, diskat, gått ut med alla sopor och dammsugit. Ska nog röja lite mer här innan jag ska iväg och handla kvällens middag.
Nu, Ceasar.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar