lördag 13 november 2010

Oj,oj,oj.


Oj vad jag är slut och trött i kroppen nu. Gick upp vid 8 i morse och cyklade efter många om och men till mamma och pappa för att måla andra varvet. Började vid 11 och var klar vid halv 2. Under den tiden hann jag även fixa farmors nya lägenhet och busa lite med Lewis. Vid 15.30 åkte jag in till Maxi för att vänta på mamma. Hann fixa Daniels julklapp, en av dom iallafall, och sen blev det att gå på Maxi med mamma. Köpte lite julgrejor, så nu är nästan granen helt klädd, tror jag iallafall. När vi var klar åkte vi hem, käka kött och potatis och sedan satte jag igång med att måla 3e varvet. Hann faktiskt ta några brädor innan, 14 st, så jag hade bara 40 kvar, men det tog trots allt 2,5 timma det med. Var klar vid halv elva ikväll. Fick blåbärspaj när jag var klar och när jag kom hem tog jag mig ett bad.
Nu blir det sängen, match imorgon! Tagga!


SovGott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar