måndag 8 november 2010

Sitter och ser på Biggest Loser och man kan inet annat än att imponeras av dom. Fy fasiken vad roligt det är att se dom gå ner 3-4 kg i veckan. Och tro mig, jag vet att det går att gå ner mycket på deras sätt.

Ikväll var mamma och pappa på middag och dom fick se hur det blev med kökssoffan. Det blir så att vi har kvar den fast den är lite för stor. Men den är otroligt skön att sitta på och man ryms fler + mycket bättre. Måste bara byta tyg på den och de får nog bli efter att vi varit på IKEA, om jag orkar vänta tills det. Haha.. Jag har även anmält mig till att plugga till våren. Även fast det är gymnasiekompetens så tror jag det blir kanon. Jag kollade igenom lite olika jobb och då är det oftast bara gymnasiekompetens som behövs. Det är alltid en början iallfall!



Elvis älsklingsplats.

Nu ska jag se på Biggest mer.

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar