tisdag 23 november 2010

Tisdag.

Har precis kommit hem från Arbetsförmedlingen. Var där på nått möte om Jobbgarantin för ungdomar. Det som var bra är att jag får ersättning. Jag kommer att klara att betala hyran + lite mat. Så det känns väldigt bra. Ska även dit om ett tag och få träffa nån ny Jobbcoach. Får se vad det blir då. Vet ju att jag vill pröva att jobba inom de administrativa, så vi får se. Hoppas att jag får hoppa in ibland på Länets och jobba också. Det skulle ju ge lite klirr i kassan iallafall.

Klockan 13 ska vi till farmor och påbörja packningen. Förmodligen flyttar dom till helgen och jag ska försöka få det mesta packad tills då så det går fort när det ska till nya lägenheten. Men först ska jag äta lunch och sen blir de kanske att slå in någon julklapp. Var som länge sedan nu.



Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar