lördag 11 december 2010

Fredag.

Jobb i 13 timmar igår. Först på Länsförsäkringar mellan 7-16 och på restaurang Shogun mellan 16-20. Lagom sliten igår kväll men det var bara att hoppa in i duschen och öppna första cidern så fort vi kom hem.
Jag, Daniel, Erik, Amanda och Erik parta på  och spela lite spel och vid halv 3 gick vi och la oss. Erik och Amanda åkte hem men Emil sov här på soffan.
I morse så fick vi ett roligt uppvaknade. Jag hörde hur de banka på en dörr, flera gånger och till slut undrade jag om det var här. Snabbdrog på mig nå kläder och gick till våran ytterdörr och precis när jag kommer dit hör jag "Öppna dörren, det är polisen!!" Inte på våran dörr utan på våra grannars dörr. Runt en timme senare åkte dom härifrån.
Nu spelas det lite wii och jag är sugen på att klä julgranen.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar