lördag 4 december 2010

Idoler.

Var ett tag sedan jag skrev men det har varit fullt upp. Igår var det jobb hela dagen och efter det hämtade jag busungarna Jon och Elsa från dagis och skola. Blev sedan en snabb middag för att åka på innebandyträning kl. 18. Men vi klarade allt och pappa Patrick kom hem vid 20.


Idag vaknade jag vid halv 12 efter att ha sovit 11 timmar. Otroligt skönt men de behövdes för jag är ganska förkyld just nu. Hosta, snorar och väldigt ont i huvudet. Fy fasiken! Annars har det inte hänt så mycket idag. Varit en sväng till stan med mamma och pappa och sedan blev det middag där. Såg på "Så mycket bättre" och det är ett underbart program. Fy fasiken vad jag älskar det programmet. Jag har fått en helt ny idol. Jag älskar Plura. Vilken underbar man alltså. Jag trodde att han var en konstig sak som tog droger och var helt skum men han är helt otrolig. Petter är lika dan. Man får en helt annan uppfattning om dom. Måste ju köpa skivan som ska släppas på måndag.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Har fortfarande ont i huvudet.
Har inte heller blivit kallad till matchen imorgon. Men, jag är inte direkt förvånad..

Sov Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar