torsdag 23 december 2010

God Jul.


Då har det blivit julfint här på Styrmans också. Har dammsugat, tagit ut all återvinningsgrejs och diska. Orkar inget mer nu. Åkte till stan vid 11 och hämtade min telefon som varit på lagning. Så nu har jag min Elm igen. Köpte även Företagsekonomi A böckerna idag. 500 spänn fattigare. När jag kom till Holmsund igen svängde jag förbi Monica på Tace Care och lämnade Victors julklapp där, fick även min. Stannade där nästan  en timme och snackade. Blev sen att jag handla och lämna Annas julklapp på Kajutan.
Nu sitter jag här med Elvis i mitt knä och ska snart hoppa in i duschen. Emil kommer och hämtar mig vid 17 kan jag tänka mig. Då blir det middag i Håknäs.

Ha en trevlig kväll och om jag inte skriver imorgon så..



GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar